ScoreBoard - nápověda k příkazům
Typy počítání : ( /scoreboard objectives add [jméno počitadla] ___ )
health - podle zdraví ( 1 = půl srdce ), nelze přenastavovat příkazy
deathCount - počet smrtí
playerKillCount - počet zabitých hráčů
totalKillCount - počet všech zabití
dummy - nepočítá nic, lze přenastavovat pouze příkazy
achievement - kolikrát hráč Achievement splnil
stat.___ - základní statisistiky, např. kolikrát jste chytili rybu, jak daleko jste jeli minecartem nebo kolikrát jste vyskočili
stat.craftItem.___ - kolikrát jste něco vycraftili
stat.useItem.__ - kolikrát jste něco použili, např. v craftingu nebo hodili
stat.mine.Block.___ - kolikrát jste něco vykutali
stat.killEntity.___ - kolikrát jste něco zabili
stat.entityKilledBy.___ - kolikrát vás zabilo nějaký zlý mob
Místa pro zobrazení tabulky : ( /scoreboard objectives setdisplay ___ [jméno počitadla] )
list - u jmen hráčů v player listu (TAB)
sidebar - vpravo na obrazovce
belowName - pod jménem hráče (viditelné pouze asi na 6 bloků daleko)
Nastavení týmů : ( /scoreboard teams option ___ [hodnota] )
friendlyfire [true / false] - lze zabíjet hráče ve stejném týmu
seeFriendlyInvisibles [true / false] - lze vidět obrysy neviditelných hráčů ve stejném týmu
color [barva] - barva týmu. Místi barvy lze napsat : "obfuscated" (bláznivá písmena), "bold" (tučná), "strikethrough" (přeškrtnutá ), "underline" (podtržená) nebo "italic" (zšikmená).
+ Při vytváření počitadla lze zvolit po typu i jméno, které se bude zobrazovat v SideBaru nebo pod jménem
-fsp98