ScoreBoard - nápověda k příkazům

Typy počítání : ( /scoreboard objectives add [jméno počitadla] ___ ) 

health - podle zdraví ( 1 = půl srdce ), nelze přenastavovat příkazy

deathCount - počet smrtí

playerKillCount - počet zabitých hráčů

totalKillCount - počet všech zabití

dummy - nepočítá nic, lze přenastavovat pouze příkazy

achievement - kolikrát hráč Achievement splnil

stat.___ - základní statisistiky, např. kolikrát jste chytili rybu, jak daleko jste jeli minecartem nebo kolikrát jste vyskočili

stat.craftItem.___ - kolikrát jste něco vycraftili

stat.useItem.__ - kolikrát jste něco použili, např. v craftingu nebo hodili

stat.mine.Block.___ - kolikrát jste něco vykutali

stat.killEntity.___ - kolikrát jste něco zabili

stat.entityKilledBy.___ - kolikrát vás zabilo nějaký zlý mob

Místa pro zobrazení tabulky : ( /scoreboard objectives setdisplay ___ [jméno počitadla] )

list - u jmen hráčů v player listu (TAB)

sidebar - vpravo na obrazovce

belowName - pod jménem hráče (viditelné pouze asi na 6 bloků daleko)

Nastavení týmů : ( /scoreboard teams option ___ [hodnota] )

friendlyfire [true / false] - lze zabíjet hráče ve stejném týmu

seeFriendlyInvisibles [true / false] - lze vidět obrysy neviditelných hráčů ve stejném týmu

color [barva] - barva týmu. Místi barvy lze napsat : "obfuscated" (bláznivá písmena), "bold" (tučná),                                                        "strikethrough" (přeškrtnutá ), "underline" (podtržená) nebo "italic" (zšikmená).

 + Při vytváření počitadla lze zvolit po typu i jméno, které se bude zobrazovat v SideBaru nebo pod jménem

-fsp98